Me and the Talking Buddies

I was a guest last week of a podcast called Talking buddies. Unfortunately it is in Bulgarian /for everyone that wants to hear it and is a non Bulgarian speaker/, but I still thought it is a good thing to mention it here. It was very kind of them to invite me, and I still think I could have done much better, especially if I have answered at least one question they asked me.

Here is the link:

http://talkingbuddies.tumblr.com/

Миналата седмица бях мило поканена като гост на един нов-новеничък подкаст на име Talking Buddies. Опитвам се да напиша кратко резюме, за да ги изрекламирам правилно, но все ще звучи глупаво. Може би просто е най-добре да го пробвате, ако имате малко своодно време или просто ако обичате да слушате интересни неща докато си вършите други задачи. Беше много много мило от тяхна страна да ме поканят и аз все още смятам, че се изложих, защото хич не ме бива в тези неща... 
Исках да им пожелая много успех, тъй като аз със сигурност ще ги слушам :)

Share this:

ABOUT THE AUTHOR

Hope you are having nice time browsing around!

0 коментара: